onsdag 31 juli 2013

Mölle by the sea

Godkväll på er!
 
Ujuj, vad snabbt det går att komma ifrån semesterlunken när man börjat jobba
men jag gör mitt bästa på kvällarna för att förlänga semesterkänslan.
 
Den årliga släktträffen/kalaset i Mölle efter en hel dags arbete var precis så där somrigt trevlig och härlig som man kan önska sig med samtal långt in på kvällen på terrassen i den ljumma kvällen.
 
Jag har aldrig varit i Hamptons men jag har sett bilder och känslan av att befinna sig där dök upp i mitt huvud med strandnära hus och mingel...
 Här ser ni den fantastiska utsikten från terrassen, en fröjd för både ögat och själen.
 
Nya korallfärgade scarfsen och toppen i peplummodell som jag fyndade på rea förra veckan hade premiär dagen till ära.
 
Ända tills solen hade gått ner bakom Kullaberg satt vi ute och ni ser ju vilken vacker kväll det blev.
 
Ha en fin kväll!
Kram,
C
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar