onsdag 5 juni 2013

Trädgårdsdetaljer

Godkväll på er!
 
Lugnet har nu lagt sig efter en hektisk arbetsdag och jag ser fram emot en härligt ledig dag imorgon.
Lyxigt med fredagskänsla så här på en onsdag, det firades med vitt vin och räkor
och jag satt ute lääänge i vår soffgrupp som nu äntligen kommit på plats på trädäcket
och bara njöt utav solen och trädgården.
Barnen och maken hoppade i poolen nu ikväll som visade på 27 grader, själv väntar jag till efter löprundan imorgon. Känslan av att hoppa i poolen efter en löptur är oslagbar.
 
När jag nu satt där i soffan och njöt så tänkte jag på att det är skönt att kunna vila ögonen på något rogivande i trädgården och vad är mer rogivande än dessa buddhor som jag satt i krukorna invid garagegaveln vid pergolan.  
 
Man kan aldrig få för många buddhor i trädgården...
 
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram,
C
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar