onsdag 3 juli 2013

S.E.M.E.S.T.E.R

Tjoho, nu är den efterlängtade sommarsemestern äntligen här!
 
Jag är så redo för dagar då jag är fri att göra vad som faller mig in just för stunden, eller ja det kanske inte är hela sanningen eftersom jag har övriga i familjen att tänka på också men vi kan i alla fall göra det som faller oss in just för stunden.
Bara ta det lugnt och njuta av att få vara tillsammans.
 
Nu väntar jag bara på att värmen och solen ska komma åter och då kommer ni att hitta mig här vid poolen eller vid stranden det är ett som är säkert.
 
 
Trädgårdsskjulet hade jag tänkt skulle bli färdigt under semestern, likaså vill jag få tid över att sätta mig in i ritplattan jag fick i födelsedagspresent, kalas för sonen kommer det att bli, kanske någon liten dagsutflykt, goda grillmiddagar med vänner, någon slags fysisk aktivitet hade jag tänkt att jag måste utöva varje dag, fixa till belysningen i trädgården och så tänkte jag påbörja ett kul lite hemligt och kreativt projekt för min egen del... Ja, ni hör ju att jag behöver semester! eller ja just det bara ta det lugnt och vara tillsammans skulle det ju vara. Jag få jobba lite på det tror jag men jag har ju gott om tid för det, det är ju trots allt bara första semesterdagen:-)
 
Ta hand om er så hörs vi från poolkanten.
Kram,
C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar