tisdag 25 juni 2013

Midsommar

Godkväll,
Nu är det ju några dagar sedan midsommarafton var och tanken var ju att dessa bilderna skulle ha lagts upp samma dag som de togs men det blir ju inte alltid som man tänkt sig.
 Jobb och en alldeles för trevlig midsommarfest kom liksom mellan...
 
 
Klänningen jag hade på mig är en klar sommarfavorit, den känns väldigt svensk sommar tycker jag och den är perfekt att ha när sommaren är så varm som den var i fredags.
 
Blommor i håret hör midsommar till.
 Gärna egenhändigt bunden krans även fast det tar sån tid för mig att göra till barnen att jag oftast inte hinner med att göra en till mig själv. 
 
 
Sill och nubbe och jordgubbar hör också till midsommar...
 
 
Finfina midsommarstången.
 
Sist men inte minst så ritade Olivia en färgglad midsommarhälsning till er
och alla som gick förbi vårt hus.
 
 
Ha en fortsatt bra kväll och njut av den svenska sommaren, det finns inget bättre!
 
Kram,
C
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar