torsdag 16 maj 2013

Inspirationskväll

Tjingeling!
 
Tjoho, vilken härlig dag det blir idag med sommarvärme.
 
Igår hade vi 24 grader i poolen så chansen att det blir ännu varmare idag är ju goda
och att premiärdoppet för i år tas.
 
Igår var jag på inspirationskväll på Ting ute & inne.
Misstänker att mannen satt därhemma och var orolig för att jag skulle bli alltför inspirerad
 för det är ju inte så att jag har idétorka precis utan idéerna flödar ju för det mesta...
 
 
Här har ni mig, redo att låta mig inspireras.
 
 
Mycket vackert fanns det i butiken, både ute och inne...
 
 
Om något fick följa med mig hem? Självklart!
Silverkulor till mitt fågelbad som jag har velat ha hur länge som helst, gigantisk svart lykta att ha vid ingången, buddha, fjärilar, lite växter...
 
Tur att jag är ledig nu här i eftermiddag så att jag kan gå ut och fixa till mina nyinköp.
 
Ha en fortsatt bra dag!
Kram,
C

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar