måndag 12 november 2012

Att gilla läget

Tjingeling på er!
 
Japp, jag erkänner det. Jag gillar läget skarpt där jag och min familj bor.
Speciellt gillar jag närhet till havet och speciellt såna här dagar som idag när inget särskilt var planerat mer än att fira Fars dag på bästa och lugnast möjliga sätt.
 
En promenad längs med stranden och nya upptäckter längs vägen och sedan hem för att mumsa i sig en smaskig äppelpaj tillsammans med bästa pappan  och de bästa barnen, vad mer kan man begära?
 
 
Kameran fick följa med för att ljuset var så vackert...
 
 
och för att jag inte brukar ha med den på min löprunda som jag ibland tar här.
Det finns liksom inga som helst ursäkter för att inte springa när det är så här svindlande vackert...
 
 
Nope, inga ursäkter i hela välden funkar.
Bara att snöra på sig skorna och andas in den friska saltdoftande luften.
 
 
Ha en bra start på den nya veckan!
 
Kram,
Cecilia
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar