söndag 12 februari 2012

Bloggen fyller 1 år!


Hej på er!
Man skulle nästan kunna tro att jag gått i ide men nope det har jag inte...
Nu är jag iallafall tillbaka och ska ge den här bloggen lite mer kärlek och utrymme i mitt liv igen.


Det är förresten inte klokt vad tiden går förresten.
 Kommer ihåg att jag satt framför datorn för exakt ett år sedan
och där och då bestämde jag mig för att starta min alldeles egna blogg.
Ett stort steg kände jag då och jag tvekade länge innan jag tog modet till mig och det är jag glad för att jag gjorde. Så här ett år senare så vet jag inte riktigt varför jag väntat så länge på att göra detta.
 Bloggen har blivit mitt kreativa andningshål i vardagen där jag får bestämma över vad som ska skrivas och vilka bilder som inspirerar mig just nu och som jag även förhoppningsvis kan inspirera andra med. 

Bild: Borta bra men hemma bäst



Det är mycket som händer på ett år men denna dagen precis som förra året så ligger det ett vackert vitt snötäcke på marken.

Jag hoppas att ni som kikat in här på bloggen sedan starten fortsätter att göra det och fortsätter att trivas och om det är första gången du kikar in så hoppas jag att du kommer åter igen.

Stor kram till er alla,
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar