onsdag 21 september 2011

Ljusglimt i höstmörkret

Tjenixen på er,
Jag hoppas att ni har det bra nu när hösten gör sig alltmer påmind.
Det är de små sakerna som gör att man får höstkänslor tycker jag, såsom att det nu är så mörkt på morgonen så att sänglampan måste tändas innan man går upp och helt plötsligt så har bladen blivit gula på trädet utanför kontorsfönstret och rönnbärsträden upptäcker man har tappat sina blad och massor av röda fina bär ligger utspridda längs med uppfarten när man kommer hem och att det har blivit lite mörkare på kvällarna och middagarna avnjutes numera i köket igen istället för i uterummet...
Det är nu det börjar bli som mysigast att få vara inomhus med nära och kära och lampor och levande ljus tänds i alla rum. Överst på min önskelista har sedan länge ovan vackra lampa stått, 2097 i krom med 30 lampor, som avger ett fantastiskt sken när den är tänd. Jag ser den framför mig ovanför vårt köksbord med finaste Mateus porslinet framdukat och en härlig höstgryta färdig att avnjutas.
 Mmm, en njutning för både öga och gom...

Finaste lampan hittar du hos Länna Möbler som har ett fantastikt utbud i sin webshop, surfa in och njut av allt det vackra och varför inte börja förbereda önskelistan inför julen redan nu?


Ha en fortsatt skön kväll!

Kram,
C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar