tisdag 13 september 2011

Dröm Våga Vinn

Tjingeling på er,
Sitter just nu på tåget hem för att hämta mina skatter från skolan och äntligen så har jag skaffat mig ett bra skydd till min laptop så att jag kan ta med mig den och utnyttja tiden på tåget till att blogga.
Känns hur supereffektivt som helst :-)

Idag skulle jag vilja göra er bekanta med en superduktig tjej som tar härliga bilder och har vågat ta steget att starta eget. Själv sitter jag med tusenmiljoner bra idéer i huvudet men jag kommer aldrig så långt att jag får ner idéerna på pränt...Någon som känner igen sig?!? Jag avundas och tycker alltid att det är så fantastiskt när någon förverkligar sina drömmar och för mig så är kanske den här bloggen en bit på vägen mot mina drömmar...
Louise kan verkligen konsten att  fånga ögonblicken i sina fina bilder så namnet på hennes företag ögonblick av Louise är verkligen passande.
Här är ett litet smakprov på vad hon åstadkommer med kameran i högsta hugg, fler bilder och information hittar ni på hennes hemsida www.ogonblickavlouise.se



Inte nog med det... Louise jobbar även med ett koncept tillsammans med sin kompis Marianne som stylar och då kan man bli så här vacker på sina bilder...Läs mer på www.amazingyou.se

   
Nähä, mina vänner dags att sluta dagdrömma, nu går vi och fångar drömmen!
 
Kram,

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad kul att du sprider lite ljus över Louise och hennes kollega Marianne. Det är de verkligen värda! Jag är också glad över att du valde bilderna på mig och min make när vi gifte oss. :)

    /Nellie

    SvaraRadera