torsdag 19 maj 2011

Semesterbilder

Halloj på er denna torsdag!
Tänkte visa er lite fler bilder från Gran Canaria.
Bl a ovan bild som jag tog en tidig morgonpromenad uppför berget.
Här står jag med ryggen mot den stora blå Atlanten och tittar inåt ön och dess berg
och kan känna att denna vyn är minst lika vacker som ut mot havet.
Denna bilden får hamna i inspirationmappen
för vackra och annorlunda skuggtakslösningar.
Läckert med det stela men ändå böljande formspråket tycker jag.
Det här taket hittade jag vid busshållplatsen utanför hotellet.
Gran Anfi poolen by night...
Det är väldigt fint här dagstid men se bara hur fantastiskt vackert det kan bli med belysning på kvällen.
Något vi nordbor bör tänka på lite extra  i trädgården tycker jag
eftersom vi har det så mörkt på kvällarna iallafall vintertid.

Sist men inte minst har ni mig glassandes i solstolen på balkongen i min superglittriga klänning från La Redoute som är fantastiskt skön att ha på sig efter en dag på stranden.
Sonens först kommentar när han såg mig var, "wow mamma, disco..."
Jag är egentligen inte så glittrig av mig men
allt som är glittrigt känns glatt och lite vardagslyxigt just nu...

Ha en underbar kväll!

Kram,
C
                                     

1 kommentar:

  1. Jag tycker att att glitter och glamour klär dig. Ser ut som snyggoskådespelare!

    SvaraRadera