måndag 30 maj 2011

Min morsdag

Tjenixen på er!
Här sitter jag nu, helt slut men väldigt nöjd med svart färg på händerna
efter en ledig men ack så intensiv dag.  
Garaget är nu svart och jag är sååå nöjd:-)
Nu ska bara vedskjulet också få lite svart färg och dörr och fönster ska få bli vita.

Jag hade en supermysig Mors dag och jag hoppas att alla ni mammor därute också blev ordentligt firade igår.
Vi var och åt en jättegod lunch på Restaurang Hovs Hallar som ligger strax innan Torekov på Bjärehalvön.
Fantastisk mat och fantastisk utsikt har denna restaurangen att erbjuda.
Efteråt så körde vi småvägarna tillbaka mot Båstad och det är så vackert här tycker jag.
Jag älskar utsikten högt över havet, tänk dig att vakna till en sån utsikt som på översta bilden till vänster.
Kanske i ett korsvirkeshus eller ett New England inspirerat hus med en snygg grill och gärna med en infinitypool...Man måste ju få ha drömmar eller hur?
Hur som helst så får det nog bli en vandring längs Skåneleden och Hovs Hallar i sommar med barnen.


 Tjingeling så länge!
Kram,
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar